کسب و کار جلوبندی, وبلاگ

کسب و کار با 100 میلیون

کسب و کار با 100 میلیون- پارت لوکس

کسب درآمد با ۱۰۰ میلیون تومان

    کسب و کار با ۱۰۰ میلیون می تواند درآمد مطلوبی در ایران ایجاد کند به شرط این که سنجیده عمل کنید. ایران از حدود ۷۰ سال قبل مونتاژ خودرو را برای توسعه شبکه داخلی خود را آغاز کرده است در همین راستا گفته می‌شود حجم بازار لوازم یدکی در ایران حدود ۱۱.۵ میلیارد دلار است و صنعت ماشین سازی بعد از صنعت پتروشیمی یکی از صنعت­های بزرگ کشور است.
با توجه به این حجم و بزرگی صنعت خودروسازی، طبیعتا تولید قطعات خودرو یکی از تجارت­های پر سود در ایران است. از سوی دیگر بخش بزرگی از بازار لوازم یدکی مربوط به خودروهای خانواده پراید و پژو است. در واقع این دو خودرو ۷۵ درصد از خودروهای سواری کشور را تشکیل می‌دهند. با بررسی قطعات یدکی خودرو می توان دریافت که فروش قطعات جلوبندی خودرو ایده مناسبی برای ایجاد کسب و کار با ۱۰۰ میلیون است. لازم به ذکر است صفر تا صد راه اندازی مغازه لوازم یدکی نیز برای شما خوانندگان به صورت جامع و کامل توضیح داده شده است.
ما به عنوان پارت لوکس، تولیدکننده و توزیع‌کننده قطعات جلوبندی این دو خانواده بزرگ خودرو در ایران هستیم. براساس آمار موجود تولیدکنندگان اتومبیل‌، ایران در سال ۱۴۰۰ خودروسازان داخلی ۸۶۸ هزار و ۱۳۰ دستگاه خودروی سواری تولید کردند که ۹۰.۱ درصد از جمع تولیدات را به خود اختصاص می‌دهد. یک نکته دیگر هم که بدان می توانیم اشاره کنیم و بر مدعای خود مبنی بر بزرگی حجم و عظمت این بازار صحه بگذاریم آن است که بر اساس آمار رسمی که در سال ۹۹، تعداد خودروهای پلاک شده در سطح کشور ۲۱ میلیون و ۷۷۸ هزار خودروی فعال و پلاک نصب شده است. این حجم از بازار همچنان ظرفیت توسعه دارد و در حال گسترش است، چرا که هر عضو خانواده به دنبال یک خودرو مستقل برای خود است.

حجم عظیم بازار قطعات یدکی خودرو

اگه مفیده ببین!  سیستم خنک‌ کننده و مایع خنک‌ کننده

   بنابر آنچه بیان کردیم حجم بازار لوازم یدکی خودرو به شکل عجیبی در حال بزرگ شدن است. در ایران این شرایط کاملا متفاوت است چرا که بازار خودرو الکتریکی و خودران جایگاهی در بازار کشور ندارد. پس ورود در این وادی و ایجاد کسب و کار با ۱۰۰ میلیون در زمینه فروش قطعات جلوبندی پراید کامل منطقی است.
به عنوان نمونه محصولاتی همچون لنت عقب و جلو که پارت لوکس عرضه می‌کند در کنار تسمه تایم، فیلتر، روغن و شمع از مصرفی‌ترین‌ قطعات خودروست، لذا نگران بازار فروش نباشید. ما علاوه بر تامین قطعات جلوبندی متناسب با بودجه شما پرفروش ترین محصولات و همچنین روش های فروش و بازاریابی را به شما آموزش می دهیم که کاملا موفق در راه اندازی کسب و کار با ۱۰۰ میلیون تومان باشید.

بهترین سرمایه‌گذاری با ۱۰۰ میلیون تومان در حوزه فروش قطعات یدکی

  شما مدام از انواع روش‌های سرمایه‌گذاری همچون: بورس، سرمایه‌گذاری در بانک، خرید، ارز دیجیتال، اوراق مشارکت، سبدگردانی و..‌ می‌شنوید، اگر اهل ریسک هستید هر یک از این موارد ممکن است برای شما خوب باشد. اما اگر فرد محتاطی هستید که ریسک‌پذیری کمی دارید، می‌توانید به تیم پارت لوکس بپوندید ما به دنبال ارائه یک کسب‌ و کار قابل گسترش برای شما هستیم که پس از مدتی مدیر و آقای خودتان باشید.

  روشن است که با این سرمایه، نمی‌توانید کسب و کار بزرگی راه‌اندازی کنید. اما می‌توانید کسب و کار خود را در اندازه کوچک با پشتوانه یک شرکت بزرگ که در همه حال کنار شماست، شروع کنید و رفته رفته آن را توسعه دهید.

پیشنهاد راه اندازی کسب و کار با ۱۰۰ میلیون تومان

 همانطور که گفتیم بازار لوازم یدکی در ایران بسیار وسیع است تقریبا از هر ۱۰ خانواده ایرانی ۸ خانواده دارای وسیله نقلیه هستند. این آمار نشان می‌دهد که توزیع قطعه یدکی ایده‌ی پولسازی است. خوشبختانه برای توزیع به امکانات خاصی نیاز ندارید و با ۱۰۰ میلیون تومان سرمایه گذاری از طرف شما و ۱۰۰ میلیون از طرف پارت لوکس می‌توانید یک وسیله نقلیه سبک بخرید، یک فضای کوچک در انبار، پارکینگ و… خودتان به این موضوع اختصاص بدهید، با حضور در لوازم یدکی فروشان و جلوبندی سازان سطح شهرتان، سفارش کالا می گیرید، پارت لوکس پس از دریافت پیش فاکتور کالا را به شهرتان ارسال می‌کند، شما پس از تحویل کالا تسویه می‌کنید و درصدی از فروش به شما تعلق می گیرد. این بدان معناست که شما شانس بیشتری در کسب و کار با ۱۰۰ میلیون دارید زیرا حمایت پارت لوکس را به همراه دارید، همچنین شما می‌توانید برای مشاوره خرید عمده لوازم جلوبندی از کارشناسان ما کمک بگیرید.

اگه مفیده ببین!  اکسل پلوس چیست؟

  بزودی پیشنهاد راه اندازی کسب و کار با ۲۰۰ و ۵۰۰ میلیون تومان هم برای سرمایه بیشتر درج می‌شود.

پیشنهاد راه اندازی کسب و کار با ۲۰۰ میلیون تومان

اگر بخواهیم به صورت خلاصه بازار فروش لوازم یدکی خودرو را در ایران جمع بندی کنیم نکات زیر را می‌توانیم در نظر داشته باشیم که به این سوال پاسخ بدهیم ” آیا می‌توان برروی قطعات جلوبندی خودرو در ایران سرمایه‌گذاری کرد؟”:

·        حجم بازار لوازم یدکی خودرو: ۱۱.۵ میلیارد دلار؛

·        پرمصرف‌ترین خودروهای ایران: خانواده پژو و پراید (سایپا) حدود ۷۵ درصد از خودروهای سواری کشور؛

·        خرید عمده با قیمت ارزان، فروش تکی و عمده به قیمت رند بازار (تخفیف‌هایی که شامل حال فروش عمده قطعات جلوبندی در پارت لوکس می‌شود باعث می‌شود که شما حتی زیر قیمت باقی رقبا بفروشید و این مزیت رقابتی باعث می‌شود تا فروش شما بیشتر شود و بازگشت سرمایه شما کوتاه مدت باشد و به راحتی به سود برسید.)

چرا راه اندازی کسب و کار با ۲۰۰ میلیون تومان؟

همانطور که گفته شد شما حتی با ۱۰۰ میلیون تومان هم می‌توانید از شرایط ویژه خرید از پارت لوکس برخوردار شوید و قطعا هرچقدر که سرمایه شما بیشتر شود یعنی اگر ۲۰۰ میلیون تومان داشته باشید، بازدهی سود شما بیشتر خواهد شد چرا که می‌توانید قطعات بیشتری را با قیمت کمتر خریداری کنید و سبد فروشگاه خود را با پرمصرف‌ترین قطعات یدکی پر کنید و سودآوری را تسهیل کنید. گرچه به همین راحتی‌ها هم نیست حتما باید بلد باشید چگونه محصولات را در بازار بفروشید و نیاز به نیرو دارید تا به صورت فروش مویرگی در شهر قطعات را پخش کنند و بفروشند این آموزش‌ها را پارت لوکس در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهد.

 

 

لطفا شماره تلفن خود را وارد کنید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند.

2 نظر در “کسب و کار با 100 میلیون

  1. هادی معین گفت:

    دوست گرامی، ما نمی‌توانستیم بدون شما کسب و کار خود را شروع کنیم! از شما برای اولین سال همکاری با ما متشکریم و مشتاقانه منتظر تمدید قرارداد شما هستیم.
    با تشکر هادی معین

    1. سپاس از اعتماد شما آقای معین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *