پارت لوکس با بیش از 10 سال سابقه در حوزه تولید و توزیع قطعات یدکی (بویژه جلوبندی خودروهای ایرانی)؛ آمادگی اعطای نمایندگی لوازم یدکی بدون سرمایه به جوانان و علاقمندان به راه اندازی یک کسب و کار شخصی را دارد.

تیم پارت لوکس بر این باور است، کارآفرینی در شرایط سختِ کنونی اقتصادی کشور بسیار دشوار و هزینه بر است. اما با اعطای نمایندگی قطعات جلوبندی با شرایط ویژه، راه اندازی یک کسب و کار شخصی راحتتر است. چرا که تمام زیرساخت ها از تولید تا بسته بندی و ارسال قطعات برنامه ریزی شده، وجود دارد.

در این طرح گرفتن نمایندگی لوازم یدکی، با شرایط آسان و قابل مذاکره برای هر فردی در سراسر کشور وجود دارد.

اگر دارای سرمایه کافی هستید همین الان فرم های پایین صفحه را پر کنید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند اما اگر به دنبال اعطای نمایندگی لوازم یدکی بدون سرمایه هستید به خواندن این متن ادامه دهید!

اخذ نمایندگی لوازم یدکی خودرو با خدمات ویژه

گرفتن نمایندگی لوازم یدکی خودرو  از پارت لوکس، مزایای متعددی نسبت به سایر همکاران داراست. چرا مطابق شرایط هر مخاطب از خود انعطاف نشان می دهیم تا کسب و کار شما به سرعت راه اندازی شود.
از جمله این مزایا گرفتن نمایندگی لوازم یدکی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

– اعطای تخفیف بالا و ویژه به نمایندگان(این شرایط به هیچ وجه با سایر مشتریان عادی شرکت قابل مقایسه نیست)؛

– قابلیت خرید چکی؛

– قابلیت خرید با سفته و ضمانت معتبر؛

– امکان اعطای وام؛

– اعطای مهلت در اولین پرداخت (این تنفس چند ماهه می تواند فرصتی برای قوام کار باشد)؛

– مشارکت در طراحی و ساخت تابلو نمایندگی؛

– بهره‌مندی از آموزش، مشاوره و پشتیبانی تخصصی؛

– انجام تبلیغات در قالب: کاتالوگ، بروشور و پوستر، تراکت تبلیغاتی، سایت اینترنتی، پیج اینستا، ارسال پیامک تبلیغاتی و لیست محصولات جهت اطلاع رسانی بهتر؛

– معرفی متقاضیان خرید محصولات این شرکت به نزدیکترین نمایندگی؛

– هدایت سفارش کالاهایی که از طریق سایت ثبت سفارش شده به نزدیکترین نمایندگی؛

اگر به دنبال یک درآمد پایدار و قابل اتکاء از سویی و تضمین امنیت شغلی  از سوی دیگر هستید؛ برای شروع تردید به خود راه ندهید، چرا که صاحبان میلیون ها خودرو ایرانی ساخت شرکت های سایپا و ایران خودرو در سطح شهر خریدار کالای ما هستند.

کافی است به اطراف خود بنگرید تا حجم زیاد مشتری قطعات مصرفی مانند لنت و کمک و… در سطح شهر و روستا ببیند!

از علاقمندانی که تمایل به گرفتن نمایندگی پارت لوکس و یا عاملیت فروش محصولات در شهر خود دارند؛ تقاضا می شود فرم زیر را کامل کرده و منتظر تماس کارشناسان ما باشند.

کارشناسان ما اطلاعات بیشتری درباره شرایط اخذ نمایندگی لوازم یدکی با شما درمیان می گذارند.

نحوه دریافت نمایندگی لوازم یدکی؛ مشاوره رایگان

فرقی نمی کند به دنبال نمایندگی لوازم یدکی پراید در تهران و یا گرفتن نمایندگی لوازم یدکی پراید در کرج و یا نمایندگی لوازم یدکی در مشهد و یا هر جای دیگری هستید! در هر صورت در فضای اقتصادی ایران باید کار کنید؛ حتما شما برای پاسخ به سوالات زیر نیاز به مشاوره دارید:

اخذ نمایندگی قطعات خودرو مربوط چه مزایای مالی دارد؟

آیا امکان اعطای نمایندگی پخش لوازم یدکی هم وجود دارد و یا فقط می توانیم با تک فروشی کسب درآمد کنیم؟

فروش عمده لوازم یدکی خودرو چکی و شرایطی هم در پارت لوکس ممکن است؟

سرمایه لازم برای اخذ نمایندگی ایران خودرو و اخذ نمایندگی فروش قطعات سایپا (قطعات جلوبندی خوروهای تولید شده توسط این دو خودروساز کشور) به چه میزان است؟

فروش عمده لوازم یدکی خودرو چکی به چه صورت است؟

شرایط اخذ نمایندگی لنت چگونه است؟

و سوالات دیگری که ممکن است به ذهن شما خطور کند!

اعطای نمایندگی لوازم یدکی بدون سرمایه

آیا اعطای نمایندگی قطعات خودرو بدون سرمایه ممکن است؟

در پاسخ به سوال اعطای نمایندگی لوازم یدکی بدون سرمایه باید گفت: بله!

شما می توانید با گذاشتن وثیقه مناسب شروع به کار نمائید. می توانید به عنوان مثال نمایندگی لوازم یدکی پراید و یا نمایندگی لوازم یدکی پژو را در حوزه جلوبندی و یا هر دو را با هم دریافت کنید.

همچنین از طریق “همکاری در فروش” هم می توانید به طرف اعطای نمایندگی لوازم یدکی بدون سرمایه گام بردارید. این مسیر راحتترین مدل برای کسب تجربه در این کار است.

پارت لوکس «سیستم همکاری در فروش» را برای گروهی از کسانی که امکان راه اندازی مغازه ندارند پیش بینی کرده است. در این شیوه بدون هیچ گونه سرمایه ای درصدی از فروش را بدست می آورید. در این صورت اعطای نمایندگی لوازم یدکی بدون سرمایه یک ادعا نیست شما می توانید بدون کمترین مخارج امتحان کنید.

با شماره 09152505090 تماس بگیرید تا کارشناسان و مدیران پارت لوکس به شما مشاوره بدهند.

در ضمن اگر شما صاحب فروشگاه یا پخش لوازم یدکی خودرو هستید می توانید خرید عمده لوازم جلوبندی را از طریق پارت لوکس انجام دهید. در این شیوه هم در خرید شما صرفه جویی زیادی می شود.

نکته پایانی

در صورت تمایل به اخذ نمایندگی لوازم یدکی فرم زیر را پر کنید، تا همکاران ما با شما تماس بگیرند. مطمئن باشید شرایط اخذ نمایندگی لوازم یدکی سایپا و یا سایر شرکت ها بسیار دشوار است. اما اینجا با حداقل می توانید شروع کنید.

به همین راحتی!